5 gratis tips

  1. Spørg ind til hvad kundens behov er. Brug fx hv-spørgsmål til at få kunden til at give dig informationer om behov som du har en løsning på.
  2. Vær ikke bange for at foreslå en alternativ løsning end den, kunden selv forestiller sig – kunden skal have den rigtige løsning og ikke bare den nemmeste.
  3. Udstrål overskud, positivitet og troværdighed. Vis at du er glad (ikke Ole Henriksen-glad, som jeg plejer at sige). Bare almindelig glad.
  4. Se løsninger og ikke problemer – og se det med kundens øjne, så løsningerne ikke er begrænset af dine egne systemer. Ofte tænker vi nemlig i hvad der kan lade sig gøre i vores IT eller produktionssystem derhjemme.
  5. Gør det lille ekstra, som får kunden til at føle sig godt serviceret. Det kan være en god ide, en opfølgning et par dage efter eller blot at du viser forståelse og interesse.

Optimax tilbyder – til dig der er kommet til os via vores “postkort” – 20,75 % i rabat de første 2 måneder på Lej en salgschef ydelserne. Du skal blot oplyse koden “5 gratis tips”. Den er gældende for alle Lej en salgschef ydelser, vi udfører salgsarbejdet for dig, er sparringspartner for dig eller din salgschef osv.​

Rabat til dig

Du får 20,75 % rabat de første 2 måneder, da du har modtaget Optimax’ Lej en salgschef postkort.

Ja tak, jeg vil godt benytte mig af dette tilbud. Udfyld kontaktformularen nedenfor.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Dataloven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er nødvendige for at sikre funktionen på hjemmesiden. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke. Dette websted bruger forskellige typer af cookies fra Google analytics. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter, betragtes dette som din accept.

Luk