Dårlige kundeoplevelser giver færre kunder. Det er derfor vigtigt at sikre sig, at man som virksomhed yder den bedste mulige service, og hermed styrker kundens købsoplevelse. 

Vi har fundet to spørgsmål frem, I kan stille jer selv, før I starter kunderejsen. 

”Ved vi, hvem i vores virksomhed, der kender kundens samlede rejse med os?”
Kortlæg en central kunderejse med alle kundes konktaktpunkter – før, under og efter købet. På denne måde sikre I, at kunden får den bedste oplevelse, og at I ikke glemmer vigtige punkter.  

”Har vi sat os grundigt ind i behovene hos alle interessenter – og på tværs af kundens rejse med os?”
Kundens behov er det vigtigste for kundeoplevelsen. Bliver kundens behov mødt, vil kunden være fristet til at komme tilbage. Interview derfor kunder om deres direkte og indirekte behov – og hvilke konkurrerende alternativer de ser til jer. 

Hvis du har et ønske om at blive endnu bedre til salg og kundens behov, kan du stadig nå at tilmelde dig seminariet:

Fra salgs-lam til salgs-haj
som Jørgen S. Lauritsen afholder i samarbejde med Tine Cranil fra HR-bureauet
på tirsdag d. 25/10 kl. 15:45-17:45

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Dataloven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er nødvendige for at sikre funktionen på hjemmesiden. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke. Dette websted bruger forskellige typer af cookies fra Google analytics. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter, betragtes dette som din accept.

Luk