Du må aldrig … lade være med at have en strategi.  

Bare fordi en strategi ikke holder evigt i en foranderlig verden, er det ikke en undskyldning for ikke at have en strategi. Tværtimod er styrken ved en strategi, at den hele tiden ændres og tilpasses markedsforholdene.  

Du må aldrig … slippe nemt om det ved at kopiere konkurrenternes strategi.  

Det er den sikre vej til at falde i med tapetet og ligne alle de andre. Kun ved at være unikke og fokusere på lige præcis det, der er jeres strategi, kan I overleve på markedet.  

Du må aldrig … tro, at konkurrenterne gemmer sig i en osteklokke.  

De har antennerne ude og reagerer selvfølgelig på fornyelser i markedet og ændringer i konkurrencen, så derfor gælder det om at være på forkant med nye, strategiske tiltag.  

Du må aldrig … være bange for at vælge fra. I kan ikke sælge alt til alle!  

Vær strategiske i jeres fravalg, og fortæl kunderne, hvad de kan få hos jer, og hvad de ikke kan få – og hvorfor. Det giver jer en stærk og tydelig profil.  

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Dataloven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er nødvendige for at sikre funktionen på hjemmesiden. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke. Dette websted bruger forskellige typer af cookies fra Google analytics. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter, betragtes dette som din accept.

Luk