I sidste uge kunne du læse om tips til netværkssalg. Der er dog et enkelt tip vi har gemt, nemlig at du skal have styr på elevatortalen.  

Men hvad er det egentlig?
Elevatortalen er en præsentation af dig selv / din virksomhed, der er så kort, at den kan fortælles i løbet af en tur i elevatoren. På den måde mister din kunde ikke interessen, og I kan hurtigt få gang i en samtale. Ved at benytte elevatortalen, kan kunden få et præcist overblik over hvad dine styrker er, og hvorfor det netop er din service / dit produkt, der er at foretrække.  

Nedenfor får du en skabelon du kan bruge, næste gang du skal ud til en mulig kunde: 

  • Hvem er du? 
  • Hvor kommer du fra?  
  • Hvad laver du?  
  • Hvilket problem kan du hjælpe med at løse? 
  • Hvilken løsning kan du tilbyde?  
  • Kom gerne med eksempler  
  • Værdi/modstand/mål?  
  • Hvilken værdi tilfører du?  

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Dataloven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er nødvendige for at sikre funktionen på hjemmesiden. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke. Dette websted bruger forskellige typer af cookies fra Google analytics. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter, betragtes dette som din accept.

Luk